استارتاپ Fireflies.ai که با حمایت Khosla Ventures فعالیت می‌کند، در روز چهارشنبه مجموعه‌ای از «اپلیکیشن‌های کوچک» تخصصی را معرفی کرد که به صورت خودکار از متون جلسه‌ها نکات کلیدی استخراج می‌کند. با توجه به دسترسی گسترده به مدل‌های تشخیص گفتار خودکار و هوش مصنوعی تولیدی، استارتاپ‌های هوش تجاری مانند Otter، Read AI، Circleback، Krisp و Granola شاهد رشد قابل توجهی بوده‌اند. به گفته کریش رامیننی، هم‌بنیان‌گذار و CEO Fireflies، این استارتاپ نیز به طور همزمان 8 برابر در تعداد کاربران خود رشد کرده و به سوددهی دست یافته است.

برای افزایش بیشتر رشد، Fireflies در تلاش است تا بیش از 200 اپلیکیشن کوچک را به منظور بهبود عملکرد در حوزه‌های مختلف مانند فروش، بازاریابی، استخدام، عملیات و مدیریت، پشتیبانی مشتری و موفقیت مشتری ارائه کند. به عنوان مثال، اپلیکیشن BANT Sales، اطلاعاتی نظیر بودجه و زمانبندی‌های مورد نیاز برای تیم‌های فروش را استخراج خواهد کرد. همچنین، Generator بازخورد عملکرد نمایندگان خدمات مشتری، نکات آموزشی برای بهبود عملکرد آنها را فراهم می‌کند.

با توجه به این که فرایند جمع‌آوری نکات از جلسات می‌تواند زمان‌بر باشد، رامیننی به TechCrunch گفت: “ما می‌خواهیم این فاصله را با اپلیکیشن‌های خود پر کنیم. با این ابزارها، Fireflies می‌تواند پس از پایان جلسه به طور خودکار اقدام‌های لازم را آغاز کند و این امر باعث افزایش بهره‌وری کاربران خواهد شد.”

کاربران همچنین می‌توانند خروجی این اپلیکیشن‌ها را از طریق یکپارچه‌سازی با پلتفرم‌های مختلف مانند Salesforce، HubSpot، Asana، Jira، BambooHR، Greenhouse، Slack و Microsoft Teams ارسال کنند. به عنوان مثال، میزبان جلسه می‌تواند پس از پایان جلسه، خلاصه‌ای از آن را با یک مدیر در Slack به اشتراک بگذارد.

Fireflies اعلام کرده است که کاربران می‌توانند این اپلیکیشن‌ها را به‌صورت جلسه‌ای به کار ببرند و همچنین قادر خواهند بود اپلیکیشن‌های سفارشی خود را برای خروجی‌های منحصر به فرد ایجاد کنند. در آینده، این امکان فراهم خواهد شد که این اپلیکیشن‌ها در میان گروه‌های کاربری به اشتراک گذاشته شوند.

علاوه بر اپلیکیشن‌های کوچک، Fireflies در حال کار بر روی بهبود دانش مربوط به جلسات از طریق معرفی برگه‌های جلسه است که اطلاعاتی درباره شرکت‌کنندگان و سازمان‌ها ارائه می‌دهد. رامیننی همچنین از آزمایش امکان ایجاد “دوست دیجیتال” برای شرکت‌کنندگان در جلسات که بتوانند به سوالات پایه‌ای پاسخ دهند، خبر داد. این ویژگی مشابه نمونه‌هایی است که اپلیکیشن‌هایی نظیر Zoom آزمایش کرده‌اند.

مشاور دیجیتال هوشمند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا