یelp اعلام کرد که در حال توسعه “عاملیت‌های صوتی” مجهز به هوش مصنوعی است که به ارائه‌دهندگان خدمات و رستوران‌ها کمک می‌کند تا تماس‌ها را مدیریت کنند، به سوالات پایه پاسخ دهند و اقداماتی مانند اضافه کردن مشتری به لیست انتظار رستوران را انجام دهند. این عاملیت‌ها نیازمند تنظیمات پیچیده یا ادغام API نیستند و می‌توانند از متاداده‌های موجود به همراه داده‌های کسب‌وکارها، شامل دستورالعمل‌های تلفظ، پیام‌های صوتی سفارشی و قوانین انتقال تماس بهره‌برداری کنند.

به عنوان مثال، در یک رستوران، عاملیت‌های Yelp می‌توانند به نرم‌افزار مدیریتی رستوران متصل شوند تا جزئیات رزرو را پس از تماس برای مشتری ارسال کنند. این عاملیت‌ها همچنین می‌توانند کارهایی مانند فیلتر کردن خودکار اسپم و آنالیز تماس‌ها را نیز انجام دهند. در صورتی که درخواست‌ها پیچیده‌تر باشند، گفت‌وگو به یک انسان منتقل می‌شود و پس از هر تماس، کسب‌وکارها خلاصه‌ای از مکالمه به همراه متن و ضبط تماس دریافت می‌کنند.

کریگ سالدانها، مسئول تولید Yelp، در مصاحبه‌ای با TechCrunch گفت: “معمولاً حرفه‌ای‌ها در شرایط دشواری کار می‌کنند و نمی‌توانند تماس‌ها را پاسخ دهند.” وی افزود: “ما خواستیم محصولی بسازیم تا به تبدیل لیدهایی که معمولاً از دست می‌روند، کمک کنیم.”

Yelp برای مدیریت تماس‌ها از API ریال‌تایم OpenAI استفاده می‌کند که به عاملیت‌های این شرکت، با توجه به نمایه اطلاعاتی آن، این امکان را می‌دهد که به سوالات پیگیری پاسخ دهند. Yelp همچنین به‌طور مستمر در حال ارزیابی مدل‌های جدید برای محصولات خود است تا بهترین نتایج را از نظر تاخیر، دقت تشخیص گفتار و تجربه مشتری بدست آورد. سالدانها معتقد است که فناوری صوتی به مرور زمان استاندارد خواهد شد و نکته تمایز در داده‌های پایه‌ای و نحوه پاسخ‌گویی هوش مصنوعی به درخواست‌های مشتریان خواهد بود. وی اضافه کرد که با توجه به این عوامل، Yelp برتری‌هایی نسبت به رقبا دارد.

تحلیل تصویر با هوش مصنوعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا