نتفلیکس به‌تازگی تجربه تلویزیونی جدیدی را رونمایی کرد که شامل جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، پیشنهادات هوشمند و طراحی بهبود‌یافته است. در یک کنفرانس مطبوعاتی، مدیر محصول نتفلیکس، یونیس کیم، و مدیر فناوری، الیزابت استون، جزئیات این تجربه جدید را معرفی کردند. این طراحی ساده‌تر و شهودی‌تر به کاربران کمک می‌کند تا به آسانی محتوای جذاب موردنظر خود را پیدا کنند. کیم در این باره گفت: “تجربه جدید تلویزیونی نتفلیکس همچنان همان چیزی است که شما می‌شناسید و دوست دارید، فقط بهتر شده است.”

در این نشست همچنین به نوآوری‌های تکنولوژیکی متعدد نتفلیکس که در طول سال‌ها انجام شده، اشاره شد؛ از شبکه ارائه محتوای پیشرو Open Connect گرفته تا پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده بی‌نظیر. نتفلیکس اعلام کرد که از مدل‌های هوش مصنوعی باز برای مقاصد خود بهره‌برداری می‌کند، اما جزئیاتی در مورد چگونگی محافظت از کاربران در برابر محتوای دارای حق کپی ارائه نکرد.

استون افزود: “یکی از دلایلی که من به این شرکت پیوستم و همچنان در آن باقی مانده‌ام، توانایی منحصر به فرد آن در ترکیب فناوری شگفت‌انگیز با سرگرمی‌های عالی است. این قدرت فوق‌العاده ماست. به وضوح، همه چیز با نمایش‌ها و فیلم‌های خوبی که مردم دوست دارند شروع می‌شود. اما اگر به تمامی زمینه‌هایی که نتفلیکس در آن‌ها مزیت دارد — مانند دسترسی، پیشنهادات و ارتباط با طرفداران — فکر کنید، فناوری این موارد را ممکن می‌سازد.”

در هفته‌ها و ماه‌های آینده، اعضای نتفلیکس در سراسر جهان می‌توانند از پیشخوان تلویزیونی به‌روز شده بهره‌مند شوند. کیم توضیح داد: “زمانی که به این پروژه فکر می‌کردیم، هدف ما ایجاد تجربه‌ای بود که برای طیف وسیع سرگرمی‌های ما انعطاف‌پذیرتر، شهودی‌تر و پاسخگو به نیازهای اعضای‌مان باشد و قادر به ارتقاء لحظات هیجان‌انگیز در نتفلیکس شود.”

از جمله ویژگی‌های جدید این تجربه شامل موارد زیر است:
دسترسی آسان‌تر به اطلاعات: اطلاعات لازم برای انتخاب محتوا به‌صورت واضح در دسترس است تا تمرکز بیشتری بر جالب‌ترین ویژگی‌های هر عنوان داشته باشید.
میان‌برهای قابل مشاهده‌تر: میان‌برهای جستجو و لیست من به قسمت بالای صفحه منتقل شده تا در دسترس‌تر باشد.
پیشنهادات بهبودیافته در زمان واقعی: پیشنهادات در صفحه اصلی بیشتر به روحیه و علایق آنی شما واکنش نشان می‌دهند.
طراحی ارتقاء یافته: طراحی جدید صفحه اصلی مدرن و تمیز است و تجربه ارتقاء یافته‌ای را که نتفلیکس ارائه می‌دهد، بازتاب می‌دهد.

تجربه موبایلی نیز به ویژگی‌های جدیدی مجهز می‌شود:
روش جدید جستجو: نتفلیکس در حال بررسی راه‌هایی برای به کارگیری هوش مصنوعی مولد در تجربه کشف محتوا است، که با ویژگی جستجو بر روی iOS آغاز می‌شود. کاربران می‌توانند با جملات محاوره‌ای مانند “چیزی خنده‌دار و شاد می‌خواهم” به جستجو بپردازند.
روش جدید کشف محتوا: در هفته‌های آینده، تست یک فید عمودی پر از کلیپ‌های نمایش‌ها و فیلم‌های نتفلیکس آغاز می‌شود که کشف محتوا را آسان و لذت‌بخش می‌کند.

استون در انتهای این جلسه بیان کرد: “برای من هیجان‌انگیزترین موضوع این است که تجربه جدید تلویزیونی ما به ما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی به تکامل و نوآوری ادامه دهیم. این همان چیزی است که ما را قادر به جذب بهتر افراد به نتفلیکس می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد که آن‌ها را به نمایش‌ها، فیلم‌ها و بازی‌هایی که دوست دارند، متصل کنیم.”

مشاور صوتی آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا