جفری کاتزنبرگ، یکی از بنیان‌گذاران استودیو DreamWorks، به همراه شرکت سرمایه‌گذاری WndrCo خود، در یک دوره تأمین مالی سری A به مبلغ ۱۵.۵ میلیون دلار برای پلتفرم تبلیغاتی ویدیویی هوش مصنوعی به نام Creatify سرمایه‌گذاری کرده است. پلتفرم AdMax Creatify با استفاده از هوش مصنوعی، توانایی تولید سریع ده‌ها تبلیغ ویدیویی را دارد که به‌طور ویژه برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند. AdMax با تحلیل کمپین‌های ویدیویی موفق در شبکه‌هایی مثل تیک‌تاک و اینستاگرام، خروجی‌های خود را بهینه‌سازی می‌کند.

غول‌های صنعت تکنولوژی نیز به تبلیغات هوش مصنوعی ابراز علاقه کرده‌اند. مارک زاکربرگ، CEO متا، به‌تازگی درباره تمایلات خود برای خودکارسازی تمام فرآیند تبلیغات با استفاده از یک ابزار تبلیغاتی هوش مصنوعی صحبت کرده است که قادر خواهد بود هزاران آگهی را بر روی کاربران فیس‌بوک، اینستاگرام و Threads آزمایش کند. این سطح از خودکارسازی ممکن است افراطی به نظر برسد، اما به‌هیچ‌وجه قطعی نیست.

در حالی که کاتزنبرگ از زمان قبل از اختراع دی‌وی‌دی به عنوان یک مدیر در صنعت سرگرمی فعالیت داشته است، همواره پیش‌بینی‌های او درست نبوده‌اند. او همچنین بنیان‌گذار Quibi، پلتفرم ویدیویی کوتاه، بود که به‌طور جنجالی ۱.۷۵ میلیارد دلار سرمایه جمع‌آوری کرد و شش ماه بعد تعطیل شد.

ایجاد صوت دیجیتال پیشرفته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا