در میان برندهای معتبر که در تلاشند تا مفاهیم و نمونه‌کارهای هوش مصنوعی را به تولید انبوه برسانند، NLX و تویوتا تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و نکات اجرایی درباره استفاده از هوش مصنوعی برای حل مشکلات جدی کسب‌وکار ارائه کردند. این دو شرکت در نشستی که تحت عنوان TechCrunch Sessions: AI برگزار شد، به بررسی چالش‌های رایج در این زمینه پرداختند و نحوه جلب نظر مدیران ارشد، ادغام فناوری و مدیریت تغییرات را به‌طور عمیقی مورد تحلیل قرار دادند. آندری پاپانچا، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل NLX و کوردل فرانسیس، مهندس ارشد هوش مصنوعی در تویوتا شمال آمریکا، تجربیات خود را در زمینه ایجاد تأثیر واقعی در کسب‌وکارها از طریق هوش مصنوعی به اشتراک گذاشتند. این جلسه نشان‌دهنده اهمیت همکاری بین فناوری و استراتژی‌های مدیریتی در راستای بهره‌برداری هرچه بهتر از هوش مصنوعی در صنعت است.

راهنمای هوش مصنوعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا