کنفرانس INBOUND، که به عنوان رویداد اصلی HubSpot برای حرفهایهای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری شناخته میشود، برای اولینبار از تاریخ ۳ تا ۵ سپتامبر ۲۰۲۵ در سواحل غربی ایالات متحده برگزار خواهد شد. طی سه روز برگزاری این رویداد، شرکتکنندگان شاهد مطالب و بینشهای نوین در حوزههای بازاریابی، فروش، تجربه مشتری و نوآوریهای هوش مصنوعی خواهند بود. کورتنی داگر، مدیر ارشد تیم رویدادهای جهانی، در این خصوص اعلام کرد: “هدف ما ایجاد ارتباطهای معنادار و ارائه محتوای متنوع است که ترکیبی از آشنایی و شگفتی را به ارمغان بیاورد.”
در این دوره، INBOUND قصد دارد دکتر داریو آمودئی، پیشگام هوش مصنوعی، را در کنار سرآشپز مشهور میشلین، دومینیک کرن، به روی صحنه بیاورد. کات تولی، معاون رویدادهای جهانی و بازاریابی تجربی، معتقد است: “نوآوریها در محیطهای محصور شکل نمیگیرند. وقتی شما یک سرآشپز کلاس جهانی را در کنار یک Visionary تکنولوژی میبینید، breakthroughs واقعی اتفاق میافتد.” هدف این رویداد تأکید بر رهبری خلاق و نوآوریهای فنی است، چرا که هر دو جزء ضروری برای دستیابی به موفقیت بزرگ محسوب میشوند.
امروزه هوش مصنوعی نه تنها سطح میدان را برابر میکند، بلکه آن را به کلی بازسازی میکند. با استفاده از هوش مصنوعی، کارآفرینان میتوانند به سرعت تحقیقاتی انجام دهند که پیشتر نیاز به یک تیم چند نفره داشت. “این دوره، لحظه شماست. ابزارهایی که قبلاً تنها در دست شرکتهای بزرگ بودند، اکنون در دسترس شماست.” تولی افزوده است.
در INBOUND، تلاش میشود تا شرکتکنندگان با رویکردهایی نوین و کاربردی آشنا شوند. از ارائه مدلها و نقشههای راه تا فرآیندهای واقعی، محتوای INBOUND به آنان کمک میکند تا به صورت عملی خود را آماده ورود به میدان کنند. همچنین، در بخش Innovation Zone، شرکتکنندگان میتوانند از امکان دسترسی زودهنگام به ابداعات آتی بهرهمند شوند و هر جلسه به گونهای طراحی شده است که شرکتکنندگان با دانشی قابل اجرا در هفته کاری خود به خانه بروند.
امسال، INBOUND با اضافه کردن بخش Creators Corner فرصتهای عملی بیشتری برای تعامل با بهترین تولیدکنندگان محتوا فراهم کرده است.
جزئیات کامل برنامهریزی شده برای این رویداد اکنون در دسترس عموم قرار دارد و شامل لیستی از ایدهپردازان و متخصصانی است که به طور فعال در صنعت خود فعالیت دارند. داگر آوریل میکند: “ما تنها با افرادی همکاری میکنیم که خودشان این کارها را انجام دادهاند.”
این رویداد نه تنها به هدف یادگیری از افراد موفق در صنعت، بلکه به شرکتکنندگان این احساس را میدهد که با ابزارها و افراد درست به مرحله بعدی رشد خود گام بردارند. با توجه به فرصتهای یادگیری تعاملی و مهارتهای جدید، INBOUND ۲۰۲۵ تجربهای منحصربهفرد را برای شرکتکنندگان ایجاد میکند که نمیتوانند از دست بدهند.