در یک تحول نوین در دنیای هوش مصنوعی، شرکت اینتوییت (Intuit) در تلاش است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های هوش مصنوعی تولیدی، تحولی در نحوه عملکرد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ایجاد کند. این شرکت پس از سال‌ها تجربه در این زمینه و به کارگیری فناوری‌های یادشده در خدمات مختلف خود از جمله QuickBooks و TurboTax، به تازگی مجموعه‌ای از عامل‌های هوش مصنوعی را معرفی کرده که به عنوان یک تیم مجازی، وظایف کاری را به طور خودکار انجام می‌دهند و بینش‌های تجاری لحظه‌به‌لحظه را ارائه می‌دهند.

این عامل‌های هوش مصنوعی جدید قابلیت‌های متنوعی در زمینه‌های مالی، حسابداری و پرداخت دارند که تأثیر مستقیم بر فرآیندهای تجاری دارند. به گفته اینتوییت، مشتریان می‌توانند به طور متوسط تا 12 ساعت در ماه صرفه‌جویی کنند و زمان پرداخت آن‌ها تا 5 روز سریع‌تر انجام شود.

آشوک سریواستاو، مدیر ارشد هوش مصنوعی و داده‌های اینتوییت، بیان کرد که در سال‌های ابتدایی استفاده از هوش مصنوعی، این فناوری به طور پنهانی در پس‌زمینه فعالیت می‌کرد، اما اکنون با معرفی ابزارهای جدید اینتوییت، این فناوری به مشتریان اطلاعات مثبتی ارائه می‌دهد.

ااین شرکت در سپتامبر 2024 جزئیات برنامه‌های خود را برای خودکارسازی وظایف پیچیده با استفاده از هوش مصنوعی اعلام کرد. این برنامه‌ریزی بر پایه سیستم عاملی به نام GenOS بنا شده است که اساس تلاش‌های هوش مصنوعی این شرکت را تشکیل می‌دهد.

از جمله جدیدترین اقدامات اینتوییت شامل توسعه خدمات بهینه‌سازی پرسش و معرفی یک لایه شناخت داده هوشمند برای داده‌های تجاری است که می‌تواند منابع داده مختلف مورد نیاز برای جریان‌های کاری کسب‌وکار را درک کند.

این شرکت همچنین پیشگام در ساخت کیت‌های راه‌اندازی عامل هوش مصنوعی است که بر پایه زیرساخت‌های فنی خود، امکان توسعه هوش مصنوعی را فراهم می‌آورد. اینتوییت با ارائه این عامل‌ها، یک سری جدید از عوامل هوش مصنوعی را معرفی کرده است که به صاحبان کسب‌وکار در انجام امورشان کمک می‌کند.

عوامل اینتوییت با قابلیت‌های پیشرفته خود، از پیش‌بینی تا پردازش زبان طبیعی و تصمیم‌گیری خودکار، به طور کامل در فرآیندهای تجاری یکپارچه عمل می‌کنند. از جمله این عوامل، می‌توان به عامل‌های پرداخت، حسابداری و مالی اشاره کرد که به‌طور خودکار فرایندهای مالی را مدیریت می‌کنند.

اقدامات اینتوییت در زمینه طراحی مجدد رابط کاربری، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به جای یادگیری استراتژی‌های ورودی و جریان‌های گفتگویی، مستقیماً از سیستمی کارآمد و مبتنی بر جریان‌های کاری موجود استفاده کنند. یکی از چالش‌های مطرح در این زمینه، مسئله تأیید و اعتماد به عوامل خودکار است که اینتوییت با توسعه قابلیت‌های اعتبارسنجی در GenOS، به این چالش پاسخ داده است.

این تحولات نشان‌دهنده یک نقشه‌راه واضح برای تیم‌های تجاری است که قصد پیاده‌سازی هوش مصنوعی خودکار را دارند، به ویژه تأکید بر تکمیل فرآیندهای کاری به جای تمرکز بر مکالمات، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های هماهنگی عوامل و طراحی سیستم‌های اعتبارسنجی از پیش.

با توجه به رویکرد جدید اینتوییت، واضح است که دنیای هوش مصنوعی در حال توسعه به سمت راهکارهایی است که نه تنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهند، بلکه امکان بررسی و اعتبارسنجی دقیق را نیز فراهم می‌کنند.

ساخت تصویر با هوش مصنوعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا