عنوان: کلودفلر در پی تغییر مدل درآمدی: ارائه طرح جدید «پرداخت به ازای خزیدن»

شرکت کلودفلر، ارائه‌دهنده زیرساخت ابری که حدود ۲۰% از وب را پشتیبانی می‌کند، از راه‌اندازی یک آزمایش جدید خبر داده است که به ناشران اجازه می‌دهد هر بار که ربات‌های هوش مصنوعی به سایت‌های آن‌ها دسترسی می‌یابند، هزینه‌ای دریافت کنند. این طرح که «پرداخت به ازای خزیدن» نام دارد، می‌تواند نحوه دسترسی و درآمدزایی از محتوا را به شکل چشم‌گیری تغییر دهد.

در جدیدترین قسمت پادکست «Equity» که توسط وب‌سایت TechCrunch منتشر شده است، میزبانان کریستین کوروست و مکس زف به بررسی این استراتژی کلودفلر پرداخته و دلیل طبیعی بودن آن را پس از یک سال تلاش برای راه‌اندازی ابزارهای مسدودسازی ربات‌ها تحلیل می‌کنند. همچنین، آن‌ها به این موضوع می‌پردازند که آیا این طرح، نشانه‌ای از نبوغ است یا فقط تفکری خیالی به شمار می‌رود.

برای شنیدن جزئیات بیشتر درباره این موضوع و تحلیل‌های مرتبط، به قسمت کامل این پادکست گوش دهید. همچنین، در انتظار بازگشت مجدد برنامه «Equity» در هفته آینده باشید. برای شنیدن اخبار هفته‌نامه ما، می‌توانید به پادکست‌های ما در اپل پادکست، اوورکست، اسپاتیفای و سایر پلتفرم‌ها مراجعه کنید و ما را در شبکه‌های اجتماعی مانند X و Threads دنبال کنید.

با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری را درباره این تحولات هیجان‌انگیز در دنیای هوش مصنوعی و زیرساخت‌های ابری مطلع شوید.

چت آنلاین با هوش مصنوعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا