گوگل روز پنج‌شنبه از قابلیت جدید هوش مصنوعی خود رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت مجازی لباس‌ها را امتحان کنند. این غول فناوری همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای هشدارهای قیمت‌ها ارائه داده و ویژگی جدیدی را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا لباس‌های قابل خرید و الهام‌های دکوراسیون اتاق را با استفاده از تصاویر تولید شده به‌وسیله هوش مصنوعی کاوش کنند. رونمایی رسمی از این قابلیت بعد از دو ماه آزمایش اولیه آن صورت می‌گیرد.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که با آپلود یک عکس از خود، لباس مورد نظر را به صورت مجازی بر تن کنند. این قابلیت از امروز در ایالات متحده راه‌اندازی شده و کاربران می‌توانند لباس‌ها را در گراف خرید گوگل در بخش‌های جستجو، خرید گوگل و نتایج محصولات در تصاویر گوگل امتحان کنند. برای استفاده از این قابلیت، کاربران کافی است بر روی فهرست محصول یا نتیجه لباس ضربه زده و آیکون «امتحان کنید» را انتخاب کنند. سپس باید یک عکس تمام‌قد از خود بارگذاری کنند تا ببینند چگونه لباسی که انتخاب کرده‌اند بر تن آن‌ها به نظر می‌رسد. کاربران همچنین می‌توانند طراحی‌ها را ذخیره کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

درحالی‌که گوگل پیش‌تر تکنولوژی امتحان مجازی را ارائه داده بود، ویژگی‌های قبلی بیشتر بر روی نمایش اقلام بر روی مدل‌های مختلف تمرکز داشتند. با این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند لباس‌ها را بر روی نسخه مجازی خود امتحان کنند. این رونمایی در حالی صورت می‌گیرد که گوگل بر روی فضای امتحان مجازی سرمایه‌گذاری کرده است. ماه گذشته، این شرکت یک اپلیکیشن آزمایشی به نام Doppl را راه‌اندازی کرد که با استفاده از هوش مصنوعی، به تجسم اینکه لباس‌های مختلف بر روی کاربران چگونه به نظر می‌رسند، کمک می‌کند. یکی از سخنگویان گوگل به TechCrunch گفت که هر دو قابلیت جدید امتحان و Doppl با استفاده از همان تکنولوژی هوش مصنوعی تولیدی ساخته شده‌اند، اما این اپلیکیشن به خریداران این امکان را می‌دهد که با امتحان مجازی عمیق‌تری، سبک شخصی خود را انتخاب کنند. علاوه بر این، Doppl می‌تواند ویدیوهای تولید شده به‌وسیله هوش مصنوعی ایجاد کند تا کاربران بتوانند بهتر تصور کنند که آن لباس‌ها در زندگی واقعی چگونه بر تنشان به نظر می‌رسد.

در مورد هشدارهای قیمت‌های جدید، کاربران اکنون می‌توانند مبلغی را که برای یک کالا می‌خواهند خرج کنند، مشخص کنند. از امروز، خریداران در ایالات متحده می‌توانند برای یک محصول هشدار تنظیم کرده و اندازه و رنگ مورد نظر خود را نیز به همراه قیمت دلخواه تعیین کنند. دانیل باکلی، مدیر خرید مصرف‌کننده گوگل، در یک پست وبلاگی اعلام کرد: «گراف خرید محصولات و قیمت‌ها را از سرتاسر وب جمع‌آوری کرده است؛ بنابراین، زمانی که پیشنهادی مطابق با معیارهای شما وجود داشته باشد، شما را مطلع خواهیم کرد.»

به‌علاوه، در خصوص ویژگی جدید الهام‌بخشی برای طراحی لباس و دکوراسیون اتاق که انتظار می‌رود در پاییز امسال ارائه شود، گوگل اعلام کرده است که کاربران می‌توانند از طریق این ویژگی، ایده‌های طراحی برای لباس‌های خاص مانند یک پیراهن جلبکی برای مهمانی در باغ یا ایده‌های طراحی برای اتاق خواب را دریافت کنند. به گفته این تکنولوژی، فناوری تطابق بصری مجموعه‌ای از گزینه‌های بصری را برای جستجو تولید خواهد کرد و از 50 میلیارد محصول موجود در گراف خرید برای نمایش فهرست محصولات مطابقت بصری استفاده خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل تصویر با هوش مصنوعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا