تحول دیجیتال در بازاریابی: نقش NVIDIA و Microsoft در استفاده از هوش مصنوعی و دوقلوهای دیجیتال

در دنیای پرشتاب خرده‌فروشی، تغییرات در عادات مصرف‌کنندگان می‌تواند در کسری از ثانیه رخ دهد. به همین دلیل، برندها باید فراتر از صرفاً تطبیق با این تغییرات کار کنند و به تمایز و برجستگی بپردازند. دستیابی به این هدف نیازمند استراتژی‌های بازاریابی شخصی‌سازی شده و خلاقانه است که با هر تعامل مشتری تکامل یابند.

امروزه، بسیاری از متخصصان بازاریابی از هوش مصنوعی برای تولید محتوا، شخصی‌سازی مبتنی بر داده و بهینه‌سازی کمپین‌ها استفاده می‌کنند. سرعت پذیرش فناوری در بخش‌های خرده‌فروشی و کالاهای مصرفی در حال افزایش است و این امر موجب تغییر در نحوه ارتباط، عملکرد و رقابت برندها می‌شود. شرکت‌های NVIDIA و Microsoft به برندهایی از جمله نستله، پیشتاز در صنعت غذا و نوشیدنی، کمک می‌کنند تا از هوش مصنوعی و دوقلوهای دیجیتال — مدل‌های مجازی اشیاء، فرآیندها یا محیط‌های فیزیکی — بهره‌برداری کرده و گردش کار خلاقانه را تحول بخشند.

با پشتوانه کتابخانه‌های NVIDIA Omniverse در Microsoft Azure و OpenUSD (توصیف صحنه‌ی جهانی)، و همچنین ادغام Accenture Song، بازاریابان یک بنیان تکنیکی برای همکاری در زمان واقعی، تجربیات تعاملی و مدیریت دارایی‌های سه‌بعدی دارند. به‌تازگی پیش‌بینی شده که درآمد جهانی از هوش مصنوعی در بازاریابی به ۴۷ میلیارد دلار در سال جاری برسد و تا سال ۲۰۲۸ به بیش از ۱۰۷ میلیارد دلار افزایش یابد. برندهایی که از دوقلوهای دیجیتال بهره می‌برند، گزارش داده‌اند که بخش تولید محتوای آن‌ها تا ۳۰ درصد سریع‌تر انجام می‌شود و صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های توسعه خلاقانه دارند.

استفاده از دوقلوهای دیجیتال می‌تواند آثار مفیدی بر تلاش‌های بازاریابی یک شرکت به ارمغان آورد، از جمله صرفه‌جویی در هزینه‌ها، قابلیت بهتر برای ایجاد سریع کمپین‌ها و محصولات و افزایش اثربخشی در شخصی‌سازی. همکاری NVIDIA، Microsoft و Accenture Song به نستله کمک می‌کند تا از دوقلوهای دیجیتال و هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ استفاده کند و استراتژی‌های بازاریابی مدرن و تکنولوژیک را به کار گیرد.

نستله با بهره‌گیری از دوقلوهای دیجیتال مبتنی بر NVIDIA Omniverse، قادر است نسخه‌های مجازی سه‌بعدی دقیق از محصولات فیزیکی ایجاد کند و بسته‌بندی محصولات را به‌صورت دیجیتالی تنظیم کرده و محلی‌سازی کند. این بدان معناست که محتوای خلاقانه جدید می‌تواند بدون نیاز به عکاسی مجدد از ابتدا تولید شود. بیش از ۲۵۰ متخصص دیجیتال جهانی نستله از این راهکارها برای پیشبرد استراتژی‌های بازاریابی برند در مقیاس وسیع استفاده می‌کنند. این شرکت تاکنون ۴۰۰۰ محصول دیجیتال سه‌بعدی ایجاد کرده و هدف آن تبدیل ۱۰ هزار محصول به دوقلوهای دیجیتال در دو سال آینده است.

نستله نمونه‌ای الگو برای برندهای خرده‌فروشی است که به‌دنبال استفاده از استراتژی‌های پیشرفته بازاریابی دیجیتال هستند، که نیازمند فناوری‌ها و تخصص مناسب است. پلتفرم NVIDIA Omniverse بر روی Microsoft Azure و OpenUSD ابزاری قوی را در اختیار برندها قرار می‌دهد تا تحول خلاقانه‌ای به وجود آورد.

این همکاری به Nestlé کمک می‌کند تا با دسترسی به دوقلوهای دیجیتال و ابزارهای هوش مصنوعی، تجربیات خرید غنی‌تری برای مشتریان خود ایجاد کند و به بهینه‌سازی عملیات درون‌فروشی بپردازد. Accenture Song به‌عنوان یک گروه خلاق تکنولوژیک، با ارائه خدمات متنوع از جمله طراحی محصول و تحول بازاریابی، به نستله در استفاده از این فناوری‌های نوین کمک می‌کند.

استفاده از فناوری‌های روز به برندها این امکان را می‌دهد که بتوانند به روند تغییرات بازار پاسخ دهند و در نتیجه، ارتباطات بهتری با مشتریان برقرار کنند و رشد کسب‌وکار را تسریع نمایند.

تبدیل متن‌ به صوت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا