شرکت Warp که در سال 2021 تأسیس شده است، با هدف بهبود زنجیره تأمین و کاهش هزینه‌های حمل و نقل برای شرکت‌ها، از شبکه‌ای نوآورانه شامل حمل‌کنندگان، انبارها و خدمات‌دهندگان مختلف بهره می‌برد. اکنون، این شرکت قصد دارد با استفاده از روبات‌ها، کارایی زنجیره تأمین خود را افزایش دهد. دانیل سوکولوسکی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Warp، در گفتگو با TechCrunch اعلام کرد که این شرکت همیشه در جستجوی راه‌هایی برای بهینه‌سازی حمل و نقل برای مشتریان خود، نظیر شرکت‌های بزرگ مانند Walmart، Gopuff و HelloFresh است.

با پیشرفت‌های اخیر در حوزه هوش مصنوعی، Warp بر این باور است که می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای اتوماسیون فراهم کند. سوکولوسکی تأکید کرد که این شرکت قادر به اتوماسیون بخش‌های مربوط به حمل و نقل بین‌شهری یا تحویل‌های کوتاه‌مدت نیست، اما در حال کار بر روی تغییر کارآمدی در جریان‌های کاری داخل انبارهای خود است. این شرکت با نصب دوربین‌هایی در انبار آزمایشی خود در لس آنجلس و استفاده از بینایی کامپیوتری، توانسته است داده‌ها را به یک انبار مجازی تبدیل کند تا فرآیندهای خود را آزمایش کند.

سوکولوسکی اظهار داشت: “ما عملاً یک دوقلوی دیجیتال یا محیط شبیه‌سازی برای تأسیسات لس آنجلس خود ایجاد کردیم.” این شرکت قصد دارد با استفاده از روبات‌های موجود و اضافه کردن فناوری‌های جدید، مشکلات پیچیده لجستیکی را به اجزای قابل فهم و مدیریت‌پذیر تقسیم کند. وی تأکید کرد: “ما اکنون از هوش مصنوعی به صورت‌های مختلفی مانند صدا، متن، ایمیل، تماس تلفنی و رباتیک استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بارها به درستی تخلیه، ذخیره و بارگذاری می‌شوند.”

تروی لستر، یکی دیگر از بنیانگذاران Warp، اشاره کرد که این روبات‌ها به شریکان انبار تحت پوشش Warp کمک خواهند کرد تا به مزیت رقابتی دست یابند و هزینه‌های نیروی کار را کاهش دهند. وی عنوان کرد: “آنها همیشه از مشکلات استخدام نیروی کار به ما شکایت دارند. نیروی انسانی که در این تأسیسات کار می‌کنند، نیز از شرایط خود راضی نیستند.”

Warp اخیراً 10 میلیون دلار در یک دور تأمین مالی سری A جذب کرده است تا این فناوری جدید را توسعه دهد و قصد دارد تا پایان سال جاری، روبات‌ها را به انبارهای خود در شبکه‌های کلیدی خود در لس آنجلس، شیکاگو، نیوجرسی، دالاس و میامی معرفی کند. سوکولوسکی تأکید کرد که تأسیسات آزمایشی این شرکت در لس آنجلس کاملاً خودکار بوده و در نظر دارد تا این فناوری را برای افزایش کارایی و خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود به کار گیرد.

Warp قصد ندارد فناوری‌های خود را خارج از شبکه خود به فروش برساند، زیرا این کار به آن و شرکای انباری‌اش مزیت رقابتی می‌دهد. سوکولوسکی اذعان داشت که این شرکت به عنوان یک شرکت لجستیکی، به طور مؤثری در حال خدمت‌رسانی به مشتریان خود است و طی سال‌های گذشته موفق به توسعه یک سیستم و اکوسیستم شگفت‌انگیز شده است که امکان انجام این نوع اتوماسیون‌ها را فراهم می‌آورد.

متن خود را با هوش مصنوعی به تصویر تبدیل کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا