در کنفرانس «Sessions» که بهتازگی توسط Stripe برگزار شد، مارک زاکربرگ از یک ابتکار جدید با عنوان «ماشین تجاری نهایی» رونمایی کرد. این سیستم، یک موتور تبلیغاتی کاملاً خودکار و درگیر در سطح کلان است که وعده میدهد تمام نیازهای تبلیغاتی از جمله آژانسها، خلاقان و خریداران رسانه را در یک جعبه سیاه واحد جایگزین کند. تنها کافیست که حساب بانکی خود را به این سیستم متصل کنید.
زاکربرگ ادعا دارد که این میتواند یکی از باارزشترین سیستمهای هوش مصنوعی ساختهشده باشد که قابلیت تولید هزاران تبلیغ تصویری و آزمایش آنها در زمان واقعی را دارد. اما این ایده پرسشهای بزرگتری را بهوجود میآورد: آیا این آینده تبلیغات است یا فقط یک موج دیگر از محتوای غیرحرفهای که به فیدهای ما سرازیر میشود؟
در پادکست «Equity» از سایت TechCrunch، میزبانان کیرستن کروسک، مکس زف و آنتونی ها به بررسی این موضوع میپردازند که آیا دیدگاه زاکربرگ میتواند رویای بازاریابان باشد یا بدترین کابوس برای آژانسهای خلاق. همچنین، نکات جالب دیگری از دنیای فناوری در هفته جاری مورد بررسی قرار میگیرد.
برای شنیدن بیشتر در مورد این موضوعات، میتوانید به قسمت کامل پادکست گوش دهید. برنامه «Equity»، پادکست اصلی TechCrunch، هر چهارشنبه و جمعه توسط ترز لوکونسولو تولید میشود. همچنین میتوانید ما را در اپل پادکست، اوورکست، اسپاتیفای و سایر پلتفرمها دنبال کنید. برای دسترسی به متن کامل قسمتها، میتوانید آرشیو کامل اپیزودها را مشاهده کنید.