هوش مصنوعی تنها در زمینه محصولات تحول‌آفرینی نمی‌کند، بلکه روش‌های فروش، رشد و موفقیت شرکت‌ها را نیز دگرگون می‌سازد. در کنفرانس TechCrunch Disrupt 2025 که از ۲۷ تا ۲۹ اکتبر در سن فرانسیسکو برگزار می‌شود، به بررسی عمیق چگونگی عبور استارتاپ‌های مرحله نهایی از این تغییرات می‌پردازیم. پانلی پویا در صحنه Going Public میزبان سه مدیر اجرایی مجرب خواهد بود که درباره نحوه تحول استراتژی‌های ورود به بازار (GTM) ناشی از هوش مصنوعی، بحث می‌کنند. اگر شما نیز در حال گسترش یک استارتاپ هستید و به دنبال راهی برای ادغام هوش مصنوعی در مرحله بعدی رشد خود می‌باشید، این گفتگو حتماً برای شما مفید خواهد بود.

پانلیست‌ها با شکستن افسانه‌ها، به بررسی تأثیرات هوش مصنوعی بر فروش، بازاریابی و موفقیت مشتری خواهند پرداخت. شما از تجربیات آنها مطلع خواهید شد، از نکاتی که کارآمد هستند تا آنهایی که مؤثر نیستند و همچنین راه‌های نهادینه‌سازی هوش مصنوعی در روند GTM خود بدون به هم ریختن تمرکز و تمرینات تیمی‌تان. نیرَاو تولا، مدیرعامل، رئیس و یکی از بنیانگذاران Nextdoor، یکی از پلتفرم‌های اجتماعی شناخته‌شده در حوزه فناوری، در این جلسه حضور دارد. او قبل از Nextdoor، شرکت Epinions.com را تأسیس کرد و به عنوان COO در Shopping.com فعالیت کرده است و اکنون به عنوان رئیس غیر اجرایی Hedosophia مشغول به کار است.

جین الکساندر، شریک CapitalG، با بیش از ۱۵ سال تجربه در ایجاد و مقیاس‌گذاری تیم‌های GTM، در این گفتگو شرکت خواهد کرد. او پیش از پیوستن به CapitalG، به عنوان CMO در شرکت Carta فعالیت داشته و در شرکت‌های Salesforce و RelateIQ نیز در سمت‌های مدیریتی درخدمت بوده است. ونسا لارکو، یکی از بنیانگذاران Premise و شریک سابق NEA، نیز با سابقه‌ای در رهبری محصولات و سرمایه‌گذاری، با دیدگاهی تیزبین در مورد نحوه رشد مؤثر استارتاپ‌ها در دوران تحول‌آفرینی هوش مصنوعی در بازار و محصولات، خواهد پرداخت.

این جلسه و بیش از ۲۰۰ جلسه دیگر را در این مرکز فناوری که بیش از ۱۰,۰۰۰ رهبر استارتاپ و سرمایه‌گذار به تبادل نظر می‌پردازند، از دست ندهید. برای خرید بلیت‌ها اقدام کنید و تا ۶۷۵ دلار صرفه‌جویی کنید؛ تنها تا پایان ماه ژوئیه فرصت دارید.

چت با هوش مصنوعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا