پینترست به تازگی از ویژگی جدیدی تحت عنوان “خودکار-کولاژها” رونمایی کرده است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد به سرعت کاتالوگ محصولات خود را به کولاژهای قابل خرید تبدیل کنند. این ویژگی به منظور تسهیل دسترسی به مشتریان و صرفه‌جویی در زمان و منابع خلاقانه طراحی شده است. بنابر اعلام پینترست، کولاژها یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین انواع محتوا برای کاربران نسل Z به شمار می‌رود و تاکنون ده‌ها میلیون کولاژ در این پلتفرم ایجاد شده است.

در تست‌های اولیه، پینترست متوجه شد که کاربران با نرخ دو برابر بیشتر از پین‌های محصول استاندارد، کولاژهای خودکار را ذخیره می‌کنند. این ویژگی به وسیله گروه‌بندی تصاویر محصولات به محتوای بصری قابل خرید بر اساس ایده‌های لباس، تعامل کاربران، محصولات مشابه و ذخیره‌های کاربر، عمل می‌کند. به‌عنوان مثال، این ویژگی می‌تواند لباس‌هایی که یک استایل شیک را تشکیل می‌دهند، با هم گروه‌بندی کند و یا کولاژی جدید ایجاد کند که مشابه کولاژهای موجود باشد که تعامل بالایی از سوی کاربران داشته‌اند. همچنین این امکان وجود دارد که محصولات مشابه را شناسایی کرده و آن‌ها را در یک کولاژ کنار هم قرار دهد.

جولی تاونز، معاون اول بازاریابی محصول و عملیات پینترست، در این باره گفت: “خودکار-کولاژ از برنامه آزمایشاتی که سال گذشته راه‌اندازی شد، متولد شده است. ما در این برنامه مشغول نوآوری در محصولات جدید هوش مصنوعی هستیم که به برندها کمک می‌کند از رقبای خود پیشی بگیرند.” او افزود: “ابزار کولاژ خودکار یک پیشرفت هیجان‌انگیز است که از هوش مصنوعی برای تحول فوری نحوه تبدیل کاتالوگ محصولات برندها به محتوای خلاقانه جدیدی که با نسل Z و فراتر از آن همخوانی دارد، بهره می‌برد.”

علاوه بر این، پینترست اعلام کرده است که ابزار “ترندها” خود را به‌روز می‌کند تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا بهتر درک کنند و پیش‌بینی کنند که کاربران چه چیزی را در آینده خریداری خواهند کرد. ابزار به‌روزرسانی‌شده از بینش‌هایی درباره آنچه کاربران ذخیره می‌کنند، مرتب می‌کنند و خریداری می‌کنند، بهره می‌برد.

این تحولات در پینترست نشان‌دهنده‌ی تلاش این پلتفرم برای پیشرفت در عرصه هوش مصنوعی و بهبود تجربه کاربری برای برندها و مشتریان است.

چت بات هوش مصنوعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا